lördag 5 februari 2011

Kul att ha bidragit till sv.wikipedia.se

Hej.
Nu sitter jag och känner mig viktig då jag har ändrat i wikipedia och därmed fått lägga några egna ord på ett omrpde jag känner till.
Man känner sig lite som en expert faktiskt.
Ändrade i uppgifterna om Delsbo, min födelse och uppväxtort.
La till en kändis som jag gått i skolan med som inte var med, några byar runt om och ett partytips för turister i Juli i Delsbo.
Kul, kul.
Om eleverna känner sig så här viktiga när dom har skrivit så är det klart värt det!
http://sv.wikipedia.org/wiki/Delsbo

Kommer nog att ändra mer efter denna första busiga gång.
En ny barriär har rivits.
Hurra.

1 kommentar:

  1. Visst är det roligt men det tar ju en tid att hitta och fylla i rätt saker. Lite busigt precis som du säger men väldigt kul.

    SvaraRadera